Aart Lensink (moderator GPCM): 'Er wordt teveel middelmaat geproduceerd. Dat moet anders'

12sep 201710:11
  • Content
  • 7875 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • AwardsGrand Prix Content MarketingContent

nieuws De Grand Prix Content Marketing staan weer voor de deur; op 16 november worden in DeFabrique te Utrecht de beste contentmarketingcases van het afgelopen jaar uitgereikt (en tot en met vrijdag 15 september heb je nog de kans om een case in te zenden!). In aanloop naar de uitreikingsavond vragen we de moderators van de GPCM naar hun visie op het contentmarketingvak en geven ze een inkijkje in hun werk voor de Grand Prix. Deel 2: Aart Lensink, directeur van LVB Networks.

EEN Media (Femmefab) brengt Kin Community naar Nederland

12sep 201709:47
  • Media
  • 12226 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Social mediaVloggenBranded content

nieuws Het Amerikaanse digital media & entertainmentbedrijf Kin Community en het Nederlandse EEN Media zijn een partnership aangegaan.

Clipit lanceert Employee Advocacy

12sep 201709:13
  • Content
  • 9494 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • ContentSocial media

nieuws Het wordt voor bedrijven steeds lastiger om organisch bereik te creëren op social media, zo stelt Clipit, specialist in media monitoring en analyse. Daarbij zouden bedrijven worstelen om medewerkers om te toveren tot echt merkwerkers. Met Employee Advocacy biedt Clipit tools om deze uitdagingen onder ogen te komen. Het bureau uit Nijmegen stelt organisaties hiermee in staat om vanuit het dashboard medewerkers te activeren.

Contentmarketing: continue veranderingen

11sep 201714:34
  • Content
  • 6776 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • Grand Prix Content MarketingContentAwards

nieuws Nog even en de inschrijftermijn voor de Grand Prix Content Marketing 2017 is gesloten. Een laatste kans om je onderscheidende cases in te sturen! Woensdag 13 september is de laatste dag dat dit mogelijk is. De succesvolle versie van vorig jaar heeft ook geleid tot een aantal veranderingen in de categorieën voor de Awards en Bekroningen. Bert Groothand is verantwoordelijk voor de inhoud van de Grand Prix, in dit artikel geeft hij zijn kijk op de verschillen met vorig jaar.

Joe Pulizzi over CMWorld: 'Het draait allemaal om entertainment'

11sep 201713:39
  • Content
  • 7405 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Content

nieuws Joe Pulizzi kan met een goed gevoel terugkijken op de zevende editie van CMWorld, het grootste contentmarketingcongres ter wereld dat vorige week (4-8 september) plaatsvond in Cleveland, Ohio. De 'godfather of contentmarketing' en tevens oprichter van het event rende van hot naar her, maar kon gelukkig voor MarketingTribune nog een kwartiertje vrijmaken in zijn overvolle agenda. Over zijn favoriete sprekers, verbeteringen voor volgend jaar en zijn visie op eventmarketing in het algemeen.

CMWorld 2017: interessante optelsom van door passie gedreven professionals en Amerikaanse showbizz

11sep 201712:01
  • Content
  • 7314 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
  • CongresContent

weblog Terwijl we voor het Hilton in downtown Cleveland uit de taxi stappen en de eerste stappen in Content Marketing World zetten, raast er een formatie straaljagers van de luchtmacht over ons heen. Zo laag dat je de hitte van hun straalmotoren bijna kunt voelen. Een Airshow. Op Labour Day. Tof. Is ook een vorm van contentmarketing zou je kunnen zeggen. The show is on!

Waarom doet John de Mol nog niets met SBS?

9sep 201710:50
  • Media
  • 27460 x gelezen
  • Link
  • Bas Vlugt
  • CrossmediaTelevisie

weblog Nadat de kijktijd in juni met 8,3 procent was gedaald, was de daling in juli met 1,9 procent opvallend mild en even zag het ernaar uit dat het een opmaat zou kunnen zijn voor een groei in de kijktijd in augustus maar augustus laat een daling zien van 6 procent tot 156 minuten per dag.

Beslist de systeembeheerder straks mee over de contentmarketingstrategie?

8sep 201711:44
  • Content
  • 15130 x gelezen
  • Link
  • Sak van den Boom
  • MobileWebsiteContent

weblog ‘In enkele jaren tijd is de rol van de chief information officer (cio) drastisch veranderd. Vroeger was de cio het hoofd van de afdeling systeembeheer, en weinig meer. Nu wordt naar hem of haar gekeken om te helpen bij de nodige digitale innovatie,’ lees ik op Computeble.nl.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content