Allard Frederiks partner in Out in the Open

5sep 201721:36
  • Media
  • 8391 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Branded contentPersonalia

nieuws Allard Frederiks is partner geworden in Out in the Open, het brand publishing bedrijf dat Astrid Prummel een jaar geleden oprichtte met Susanne van Nierop.

[#10 Content Rally] Martijn Moens (RaisingResults): 'Ga op bezoek bij je doelgroep'

4sep 201710:19
  • Content
  • 12049 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentPersonalia

nieuws In de Content Rally geven we contentmarketeers het woord over hun favoriete merken en uitdagingen en misvattingen op het vlak van hun eigen vakgebied: content. Vervolgens geeft hij/zij het stokje door en komt er een nieuwe contentmarketeer- of creatief aan het woord. Ditmaal: Martijn Moens, customer experience consultant bij RaisingResults.

[Interview] Steam: 'Why is belangrijker dan wervingsvraag'

1sep 201712:06
  • Bureaus
  • 33768 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • StorytellingStrategieInterviewCampagnesHR

nieuws Arbeidscommunicatie is een vak apart. Specialist Steam weet daar alles van. Bij de allerlaatste editie van de Magneten (voordat ze opgingen in de Esprix) won dit bureau liefst vier van de zes prijzen: twee keer politie, twee keer Defensie. Dit voorjaar viel Steam ook bij de Esprix in de prijzen. 'Ons vak wordt steeds meer corporate.'

[roundup] Dit was contentmarketing in augustus 2017

1sep 201711:58
  • Content
  • 17997 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • MakersContent

nieuws Wat is er de afgelopen maand gebeurd op het vlak van contentmarketing? Het was in ieder geval raadzaam om MarketingTribune in de gaten te houden, daar verschenen interviews met onder meer Sander Schimmelpenninck van Quote, Raymond Bresching van Counter Content en Jordi Bron van Contany.nl. Ook uitgebreid aandacht voor de Grand Prix Content Marketing (je kunt nog een case inzenden tot 13 september!) en we blikken vooruit op Content Marketing World, dat volgende week in Cleveland plaatsvindt. Daarnaast natuurlijk de Content Rally én blogs van onder andere Aart Lensink en Sak van den Boom. En nog veel meer... Veel leesplezier!

24Kitchen beleeft record-zomer

1sep 201711:34
  • Media
  • 26747 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ContentTelevisieFood

nieuws 24Kitchen beleeft de meest succesvolle zomer ooit. In de zomerperiode juli en augustus wist het kanaal voor het eerst sinds haar bestaan boven een gemiddeld marktaandeel van 1% uit te komen in de categorie kijkers 20-49 jaar. Een ruime verdubbeling ten opzichte van vorig jaar zomer. Het gemiddeld marktaandeel bij de vrouwelijke doelgroep in diezelfde leeftijdscategorie wist zelfs de 1,5% marktaandeel te overstijgen, bijna een verdriedubbeling ten opzichte van zomer geleden. In totaal stemden deze zomer ruim 5 miljoen kookliefhebbers af op de tv-zender.

Kamera Express sponsort RTL4-programma Perfecte Plaatje

1sep 201711:13
  • Sponsoring
  • 25980 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Geen tag

nieuws Het tv-programma ‘Het Perfecte Plaatje’ keert komend najaar terug bij RTL 4. Dit tweede seizoen wordt niet alleen gesponsord door Canon, maar ook door Kamera Express. Naast sponsor is Kamera Express tevens exclusieve verkooppartner van het programma. 'Wij willen onze klanten inspireren en ze helpen om hun fotografie naar een hoger niveau te tillen. Een visie die perfect past bij dit tv-programma.'

Business Insider start vacaturesite

1sep 201710:09
  • Media
  • 26549 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineHRWebsiteNieuwsmedia

nieuws Zakenplatform Business Insider start een vacaturesite. Bedrijven en kandidaten kunnen elkaar voortaan vinden via Vacatures.businessinsider.nl. Bedrijven kunnen vacatures plaatsen en kandidaten kunnen hun profiel achterlaten.

Contentmarketeers zijn geen mislukte journalisten

1sep 201709:44
  • Content
  • 16985 x gelezen
  • Link
  • Sak van den Boom
  • ContentMakers

weblog ‘We gaan de skyscrapertechniek inzetten’, las ik onlangs. ‘Bij de skyscrapertechniek ga je op zoek naar een onderwerp binnen je niche waar relatief vaak naar gezocht wordt en waar andere websites naartoe linken. Vervolgens maak je een veel beter verhaal dan de artikelen uit de top drie die je hebt gevonden.’ Was het maar waar. Blijkbaar begrijpen contentmarketeers nog steeds niet dat de theorie wat anders is dan de werkelijkheid. Voor een goed verhaal heb je een goede schrijver of regisseur nodig. Dat is een vak apart. Of misschien is dat het vak wel.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Customer Media Council


    Platform Content