Daan Goote (LVB Networks): 'Het gaat steeds meer om de marketing in contentmarketing'

Daan Goote (LVB Networks): 'Het gaat steeds meer om de marketing in contentmarketing'
  • Content
  • 18 okt 2017 @ 09:54
  • 7009 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • ContentGrand Prix Content Marketing

Het zal u niet ontgaan zijn: de genomineerden voor de Grand Prix Content Marketing zijn bekend. En dat betekent ook dat de uitreikingsavond niet meer lang op zich laat wachten: op donderdag 16 november is het zover, in DeFabrique te Utrecht. Een van 'de vrienden' van de GPCM is LVB Networks, we maken vast de balans op met client director Daan Goote.

LVB Networks is vriend van de Grand Prix. Waarom en wat houdt dat eigenlijk in?
LVB is vriend van het vak contentmarketing en dat proberen we op verschillende manieren te uiten. Door uitmuntend werk voor klanten te maken, maar ook door actief in de branche te zijn. Verschillende LVB'ers, waaronder ikzelf, zijn actief in Platform Content, we schrijven boeken, geven les, etc. En daar hoort de GPCM uiteraard ook bij.

Wat is naar jouw idee de laatste jaren de grootste ontwikkeling geweest op het gebied van contentmarketing?
De nadruk op harde ROI. Het gaat steeds meer om de marketing in contentmarketing.

Wat levert een Grand Prix het winnende merk/bureau nu eigenlijk écht op?
Goodwill, erkenning, interne trots en motivatie en zeker ook new business leads.

Wil je verder nog iets kwijt?
Contentmarketing wordt nog vaak geassocieerd met whitepapers en kennisblogs; we mogen onze sexy kant weleens wat vaker laten zien.

 

De uitreikingsavond van de GPCM vindt plaats op donderdag 16 november in DeFabrique. En er zijn nog kaarten! Ga hier naar toe meer voor meer informatie.

Lees ook: Grand Prix Content Marketing 2017 - dit zijn de genomineerden


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken