Branded Content Event 2018: dit zijn de eerste sprekers

  • Content
  • 23 nov 2017 10:16
  • 24356 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
  • Branded contentBranded Content EventContentEvenement

Contentmarketing blijkt geen eendagsvlieg te zijn. Inmiddels omarmen de meeste merken het contentmarketing gedachtegoed en zijn marketeers zelf of samen met bureaus en exploitanten op zoek naar de sweet spot van contentmarketing voor hun merk. Tijdens het Branded Content Event 2018 bieden we onder leiding van dagvoorzitter Ronnie Overgoor via diverse keynotes en cases inspiratie en handvaten hoe je als marketeer goede content kunt ontwikkelen die waarde toevoegt aan je merk en tegelijkertijd geloofwaardig en vooral ook relevant is voor de doelgroep. Content is king and brand is queen!

Jay Acunzo
Bekroond podcaster en veelgevraagd keynote speaker Jay Acunzo (NYC) heeft gewerkt als digital media stateeg bij Google en als head of content bij meerdere startups, waaronder HubSpot. Nu is hij host en producent van meerdere webseries over de betekenis die mensen zoeken in hun werk. Zo typeert Salesforce hem als 'savant in all things of creativity' en Entrepeneur Magazine omschrijft zijn Unthinkable-podcast als 'one of the hottest new podcasts out there'. 

Wat we tijdens het BCE kunnen verwachten van deze energieke New Yorker? In een recent interview met MarketingTribune zei hij: 'Ik spreek regelmatig op marketing events. Mijn talks gaan dan niet zozeer over marketing an sich, maar meer over de vraag: hoe om te gaan met - hoe ik het noem - dit ‘informatie tijdperk’. Er zijn zoveel vragen, zoveel antwoorden te vinden op het internet... Ga daar dus slim mee om. Wat ik marketeers probeer mee te geven is: probeer te denken vanuit een eigen opinie, niet vanuit wat je leest op het internet.' Dat belooft veel goeds!

Komala Mazerant
Komala Mazerant is hoofddocent bij de opleiding Communicatie van de Hogeschool Rotterdam en verbonden aan kenniscentrum Creating010. Samen met docenten en studenten doet zij praktijkgericht onderzoek naar contentcreatie in online netwerken. Ze werkt intensief samen met het beroepenveld en de Hogeschool Utrecht in het tweejarig onderzoeksproject The Network is the Message. In dit project zijn er verschillende effectstudies gedaan naar branded content in online sociale netwerken. In februari verschijnt het boek ‘Inhaken op sociale media’ van uitgevery Haystack, waar Komala mede-auteur van is. 

 

Ga voor meer informatie over het event naar de website.

Er zijn nog early bird tickets beschikbaar! Ga hier naar toe voor meer informatie.


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken