Redactie Media

Redactie Media

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/media

Recente artikelen van Redactie Media

Ouders van Nu start campagne Gelijke Ouders, Gelijke Rechten

4aug 201611:45
  • Media
  • 14498 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TijdschriftenCampagnes

nieuws Ouders van Nu start de campagne Gelijke Ouders, Gelijke Rechten. Een online handtekeningenactie voor gelijke rechten voor kinderen die worden geboren in een gezin met drie of vier ouders. Volgens de wet mag een kind maar twee ouders hebben. Steeds meer kinderen hebben echter drie of vier papa’s of mama’s.

Blendle neemt Paper over

4aug 201611:06
  • Media
  • 18902 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Online

nieuws Online kiosk Blendle neemt Paper over van de Persgroep Nederland. Dit hebben de CEO's van beide bedrijven, Frits Campagne en Alexander Klöpping, vandaag bekendgemaakt.

Vakmedianet neemt bouwportfolio over van BIM Media

29jul 201613:10
  • Media
  • 28715 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TijdschriftenTijdschriftuitgevers

nieuws De directie van B+B Vakmedianet Groep BV heeft de overname van een aantal B2B community titels en gespecialiseerde databases van BIM Media (dochteronderneming van Sdu Uitgevers) aangekondigd. Bij verkoop zijn 125 medewerkers betrokken.

Eric-Jan Vis verruilt MarketingTribune voor NPB Media

29jul 201613:01
  • Media
  • 33144 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ReclameOutdoorVerkoopSalesPersonalia

nieuws Commercieel manager Eric-Jan Vis vertrekt na drie jaar bij multimediabedrijf BBP Media in Woerden. Hij treedt per 1 september 2016 in dienst als commercieel directeur bij het Nationaal Publiciteitsbureau (NPB) in Haarlem.

Persgroep presenteert onderzoek naar Live Adblocking

29jul 201611:40
  • Media
  • 29306 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnderzoekCampagnesDagbladuitgevers

nieuws Al enige tijd speelt een stevige discussie in het vakgebied over adblocking. Groots en meeslepend wordt dit debat gevoerd. Vele experts hebben hier hun licht over laten schijnen. Maar een goed beeld hierover blijkt complex.

Advertentie-inkomsten TMG dalen eerste halfjaar 2016 met 21,8 procent

29jul 201609:58
  • Media
  • 9006 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TijdschriftenCrossmediaRadioDagbladenUitgevers

nieuws In de eerste helft van 2016 zette TMG de koers van de 24/7 strategie voort met een steeds scherper wordende focus. TMG concentreert zich op het creëren van relevante content die altijd en overal beschikbaar is voor de consument en op het verder versterken van het bereik van de hoofdmerken. Dit bereik wordt bijvoorbeeld vergroot door het ontwikkelen van apps (met Apple en IBM) en het verbeteren of introduceren van nieuwe websites. TMG heeft z’n bereik daarnaast verder weten uit te breiden door (strategische) samenwerkingen aan te gaan met onder andere Talpa.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk