Redactie Media

Redactie Media

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/media

Recente artikelen van Redactie Media

Marjolein de Haas en Jehudi van de Brug in commercieel management OMS

11mrt 201609:24
  • Media
  • 6281 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • RadioPersonalia

nieuws OMS breidt haar team uit met marketing manager Marjolein de Haas en sales director Jehudi van de Brug, waardoor het Commercieel Management van OMS nu compleet is.

Clear Channel Outdoor wint concessie Madrid

11mrt 201609:18
  • Media
  • 5509 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Outdoor

nieuws Clear Channel, wereldleider in buitenreclame en pionier op het gebied van digitale communicatie­ oplossingen, heeft de belangrijke concessie Madrid gewonnen. De komende 12 jaar zal Clear Channel het straatmeubilair in de Spaanse hoofdstad Madrid beheren en exploiteren.

Carlo van Lienden (RTL Late Night) naar Blue Circle

10mrt 201615:22
  • Media
  • 15047 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • StrategieMakersTelevisiePersonalia

nieuws Blue Circle breidt uit. Naast de productie van 'factual' en regulier entertainment gaat de tv-producent zijn focus nog meer richten op dagelijkse programma’s. Vanwege die uitbreiding is Carlo van Lienden (RTL Late Night) aangesteld als Director of Daily's.

Jaarcijfers RTL: herstel in tweede helft 2015

10mrt 201611:59
  • Media
  • 11784 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DigitaalContentTelevisieZakelijkOnline

nieuws RTL Nederland heeft zich afgelopen najaar hersteld van een 'teleurstellend' voorjaar, zo blijkt uit de jaarcijfers van RTL Group. In ons land is het winstniveau gehandhaafd en de omzet licht gestegen. De Nederlandse tak zet volop in op innovatie.

TMG digitaliseert, maar verliest ook reclame-inkomsten

9mrt 201609:55
  • Media
  • 14940 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekDigitaalPrintMedia

nieuws Telegraaf Media Groep (TMG) ziet zijn opbrengsten dalen, met name in print en radio, maar zet daar wezenlijke kostenbesparingen tegenover. De laat ingezette digitalisering van het bedrijf begint eindelijk zijn vruchten af te werpen, want de digitale inkomsten stegen met 18,5%, vooral dankzij een groeiende verkoop van combi-abonnementen print/online.

SPOT rapporteert stabiele jaarcijfers voor tv-reclame

9mrt 201600:05
  • Media
  • 14877 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ReclameOnderzoekTelevisieBereik

nieuws De omzet uit tv-reclame is afgelopen jaar nagenoeg gelijk gebleven. Dat blijkt uit het TV Jaarraport 2015, dat SPOT heeft gepresenteerd. De omzet steeg van 964 miljoen euro in 2014 naar 965 miljoen euro vorig jaar. Non-spot daalde iets (3 miljoen euro) naar 111 miljoen euro. Spotreclame steeg met 4 miljoen euro naar een omzet van 854 miljoen euro. Dat is een meevaller gezien de negatieve halfjaarcijfers. De kijktijd blijft trouwens wel gewoon dalen, vorig jaar met 5%.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk