Redactie Media

Redactie Media

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/media

Recente artikelen van Redactie Media

VEB legt advertentieverkoop bij PSH Media Sales

7mei 201509:19
  • Media
  • 12215 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PrintReclameSalesBereik

nieuws PSH Media Sales start per direct met de advertentieverkoop voor de VEB, Nederlands grootste belangenbehartiger van beleggers. VEB-magazine Effect verschijnt twaalf keer per jaar in een oplage van 47.400 exemplaren. Daarnaast heeft de VEB een wekelijkse nieuwsbrief met een bereik van 65.000 lezers. De VEB-doelgroep is de Nederlandse belegger.

KRO Magazine kiest voor Branding a Better World

6mei 201513:06
  • Media
  • 15644 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • StorytellingPrintCampagnesMarketing

nieuws KRO Magazine heeft na een bureau-oriëntatie gekozen voor Branding a Better World als strategisch en creatief partner voor de campagne rondom het 90-jarig bestaan van KRO Magazine. Het tijdschrift staat stil bij dit jubileum door met abonnees een eigen geschiedenis-kookboek te maken, vol vergeten gerechten uit de jeugd van KRO-leden. Branding a Better World ontwikkelde deze campagne ‘Vroeger smaakt naar meer’.

Minder NPO-presentatoren verdienen 'te veel'

6mei 201513:02
  • Media
  • 13825 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PolitiekPersonaliaTelevisie

nieuws Het aantal presentatoren bij de Publieke omroep dat meer verdient dan de officiële norm is iets gedaald. In 2014 zaten zes presentatoren met hun beloning boven de norm van 189.272 euro, een jaar eerder waren dat er zeven.

Radio Veronica en Landmacht organiseren Operatie Victorie

6mei 201509:46
  • Media
  • 13373 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaMaatschappijPartnershipRadio

nieuws Radio Veronica organiseert samen met de Koninklijke Landmacht van 11 tot en met 13 mei het groots opgezette landelijke project Operatie Victorie. Daarmee wordt daags na Bevrijdingsdag 70 jaar vrijheid in Nederland gevierd door 70 maatschappelijke projecten in ons land in 70 uur aan te pakken.

Peter de Mönnink: 'Sanoma/SBS bereikt 5,9 miljoen vrouwen'

5mei 201514:28
  • Media
  • 11821 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • AwardsInterview

nieuws Peter de Mönnink is CEO van mediabedrijf Sanoma/SBS. Hij is genomineerd voor Cross Media Man van het Jaar 2015. MarketingTribune sprak met hem. 'Onze crossmediale strategie wordt steeds meer herkend.'

Marktaandeel BrandDeli piekt door bekerfinale

5mei 201509:30
  • Media
  • 18935 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BereikKijkcijfersTelevisieVoetbal

nieuws Met een all-day marktaandeel van 30,6% (20-49 jaar) was zondag 3 mei de beste dag ooit voor BrandDeli. Het mediabedrijf was hiermee voor de eerste keer de grootste exploitant op de doelgroep 20-49 jaar. Ook in de subgroepen van mannen 20-49 jaar (35%), 20-34 jaar (34%) en 13-24 jaar (38%) was de exploitant een dag lang marktleider.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk