Redactie Media

Redactie Media

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/media

Recente artikelen van Redactie Media

Walter van Maren nieuwe content director AutoWeek

2apr 201512:42
  • Media
  • 18992 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DigitaalContentPersonaliaBranded content

nieuws Walter van Maren (42) is bij Sanoma is gestart als content director van AutoWeek. In die functie gaat hij leiding geven aan het Automotive-cluster van Sanoma Media Netherlands.

Omroep MAX boos over boete voor Heel Holland Bakt

2apr 201510:14
  • Media
  • 22024 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaTelevisiePolitiekMarketing

nieuws Het Commissariaat voor de Media heeft Omroep MAX een boete van 162.000 euro opgelegd omdat Albert Heijn en Bol.com konden profiteren van de merchandising-rechten op het populaire tv-programma Heel Holland Bakt. De publieke omroep is boos over deze forse boete en heeft al laten weten ertegen in beroep te gaan.

Ronald Ockhuysen nieuwe hoofdredacteur Het Parool

2apr 201509:58
  • Media
  • 11618 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PrintJournalistiekPersonaliaOnline

nieuws Ronald Ockhuysen wordt de nieuwe hoofdredacteur van Het Parool. De journalist, die in 2008 overkwam van de Volkskrant, was sinds 2011 adjunct-hoofdredacteur van de krant. Ockhuysen verving al de vertrokken hoofdredacteur Barbara van Beukering, die digitale ontwikkelingen gaat leiden binnen moederbedrijf De Persgroep.

Sanoma neemt groot belang in webshop Brandkids

1apr 201516:35
  • Media
  • 20984 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineZakelijkWebwinkelMultichannel

nieuws SanomaVentures heeft een meerderheidsbelang verworven in Brandkids, een internationale webwinkel voor kinderkleding. Eerder investeerde Sanoma al in Brandkids, dat inmiddels opereert vanuit kantoren in Haarlem en Berlijn.

Nielsen: 'Persoonlijk contact wordt elektronisch'

1apr 201511:17
  • Media
  • 20616 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaMobileOnderzoekDoelgroep

nieuws Bijna zeven op de tien consumenten wereldwijd denken dat persoonlijke contacten worden vervangen door elektronische interactie. Dit blijkt uit nieuw onderzoek van Nielsen, getiteld 'Screen Wars: The Battle for Eye Space in a TV-Everywhere World'.

ECN gaat op mediatraining bij IvRM

1apr 201511:15
  • Bureaus
  • 15186 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CommunicatieMediastrategiePR

nieuws Energieonderzoek Centrum Nederland (ECN) heeft voor IvRM gekozen als exclusieve leverancier van mediatrainingen. Als programmaonderdeel van de ECN Academy gaat IvRM de boegbeelden van het bedrijf voorbereiden op een optreden in de media. Hierdoor zal ECN haar inhoudelijke boodschap en haar rol in diverse nationale en internationale (onderzoeks)projecten goed over het voetlicht kunnen brengen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk