Redactie Media

Redactie Media

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/media

Recente artikelen van Redactie Media

[Nieuwe Media] Sir Edmund, Match City, NewScientist Kids, QuadXpress, BAR Dichtbij, Qbuzz, ALLsportsradio

5mrt 201415:04
  • Media
  • 14937 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlinePrint

nieuws Iedere maand geeft MarketingTribune een update van nieuw verschenen media. Bron is de nieuwsbrief van Retriever.

Infostrada Sports sluit datacontract met Telegraaf Media Groep

5mrt 201414:54
  • Media
  • 14080 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Online

nieuws Infostrada Sports, full service sport- en mediabedrijf, heeft een vele sporten omvattend datacontract gesloten met Telegraaf Media Groep (TMG). TMG krijgt de beschikking over een rijke database aan sportstatistieken.

Uitgeverijen zien omzet fors dalen

5mrt 201413:47
  • Media
  • 15586 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnderzoekMediastrategiePrint

nieuws De Nederlandse uitgeversbranche heeft geen goed jaar achter de rug. In 2013 hebben de uitgeverijen 6% minder omzet geboekt ten opzichte van een jaar eerder, meldt het CBS. Bovendien zijn 71 uitgeverijen failliet gegaan.

Karin Husslage hoofdredacteur Sprout

5mrt 201412:32
  • Media
  • 28483 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PrintPersonaliaJournalistiek

nieuws Karin Husslage (30) is per 1 maart aan de slag gegaan als hoofdredacteur van Sprout. Ze is al sinds 2008 werkzaam bij Sprout, de laatste jaren als redactiechef. Onder haar hoede wordt bovendien een nieuw abonnementsmodel ingevoerd.

Videoland nu ook beschikbaar bij Caiway

5mrt 201411:21
  • Media
  • 15229 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • E-commerceMediaTelevisie

nieuws Wie televisie kijkt via aanbieder Caiway kan vanaf deze week gebruik maken van Videoland. Deze dienst biedt Netflix-achtige abonnementen aan op een pakket tv-series en films, die tegen betaling ook los te bekijken zijn.

Bestedingen tv-reclame dalen met 3 procent

5mrt 201409:43
  • Media
  • 21153 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BereikOnderzoekTelevisieReclame

nieuws De netto bestedingen voor tv-reclame zijn in 2013 uitgekomen op 933 miljoen euro, een daling van 3%. Vorig jaar werd 832 miljoen euro uitgegeven aan reclamespots en meer dan 101 miljoen euro aan non-spot advertising. De tv-omzet kruipt voorzichtig uit het dal en staat sinds de tweede helft van 2013 weer in de plus.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk