Redactie Media

Redactie Media

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/media

Recente artikelen van Redactie Media

Adam zkt. Eva: naakte datingshow op RTL5

7okt 201309:03
  • Media
  • 20327 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ConceptTelevisie

nieuws Eyeworks produceert voor RTL 5 een nieuwe datingshow getiteld Adam zkt. Eva. In dit programma, dat volgend jaar van start moet gaan, ontmoeten singles elkaar naakt op een onbewoond eiland.

FOX in oktober: Jean Reno in misdaadserie Jo

4okt 201312:00
  • Media
  • 16629 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Televisie

nieuws Hollywood-ster Jean Reno heeft voor het eerst een hoofdrol in een tv-serie bemachtigd. De Franse serie ‘Jo’ speelt zich af in Frankrijk en vertelt het verhaal van de gelijknamige Joachim ‘Jo’ Saint-Clair, gespeeld door Jean Reno (Ronin, Mission: Impossible, The Da Vinci Code). Saint-Clair is een veteraan in het eliteteam van de Criminal Brigade, dat de meest uitdagende moordzaken van Parijs op zich neemt. Elke moord is gekoppeld aan een bekende Franse locatie, zoals de Notre-Dame, de Catacomben en de Eiffeltoren. De Engelstalige misdaadserie ‘Jo’ is vanaf 16 oktober exclusief op FOX te zien.

Zestig reclamebureaus gaan strijd aan bij Volkskrant Creative Press Challenge

4okt 201311:56
  • Media
  • 11907 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Print

nieuws Ruim zestig teams hebben zich aangemeld voor de Creative Press Challenge van de Volkskrant. Een greep uit de bureaus die meedoen: BSUR, Doom & Dickson, KesselsKramer, LEMZ, Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Publicis, Selmore en Tribal DDB. Daarnaast zijn er tien wildcards weggegeven.

RTL4 domineert de donderdag; Geer en Goor - Effe Geen Cent Te Makken trekt 2 miljoen kijkers

4okt 201309:53
  • Media
  • 24219 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisieKijkcijfers

nieuws De vrijdag en zaterdag waren al van RTL4 en daar is nu de donderdag bijgekomen. De eerste aflevering van Geer en Goor - Effe Geen Cent Te Makken trok 2 miljoen kijkers. Iets minder op de voorgrond maar ook opmerkelijk: Johnny de Mol trok met zijn eerste uitzending van Sydroom, waarin hij dromen van mensen met een beperking uit laat komen, 1,7 miljoen kijkers.

Discovery en Viacom: gezamenlijke ad salesorganisatie BrandDeli

4okt 201308:45
  • Media
  • 32710 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BereikTelevisieSalesAdvertising

nieuws Discovery Networks Benelux (DNB) en Viacom International Media Networks (VIMN) hebben bekend gemaakt een strategische samenwerking aan te gaan. De joint venture, genaamd BrandDeli, vertegenwoordigt acht lineaire televisiezenders van beide bedrijven. Deze zenders zijn complementair aan elkaar en hebben allen een eigen groep fans. De salesorganisatie presenteert een portfolio van merken die een gezamenlijk marktaandeel van meer dan 11% in de doelgroep 20-49 jaar behalen. BrandDeli is hierdoor het nieuwe alternatief voor adverteerders op de Nederlandse markt ten opzichte van de traditionele zendergroepen. De nieuwe organisatie is voor 50% eigendom van beide bedrijven en gaat op 1 november 2013 van start.

NRC verkoopt nieuwsdossiers als e-book

3okt 201310:55
  • Media
  • 11750 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlinePrint

nieuws NRC gaat iets nieuws proberen met nieuws: de krantenuitgever gaat nieuwsdossiers verkopen in de vorm van e-books. Op deze manier kan er meer worden gedaan (en verdiend) met de al bestaande content.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk