Redactie Media

Redactie Media

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/media

Recente artikelen van Redactie Media

Wakker Dier en AvL winnen NRC Charity Awards

19sep 201311:50
  • Media
  • 11887 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZiekenhuisAwardsAdvertising

nieuws Stichting Wakker Dier en ziekenhuis Antoni van Leeuwenhoek zijn de winnaars geworden van de NRC Charity Awards 2013 voor de beste charitatieve advertenties.

Net5 start eigen wijnclub Proo5t

19sep 201311:22
  • Media
  • 14285 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DoelgroepMarketingTelevisie

nieuws Net5 lanceert deze week de nieuwe wijnclub Proo5t. Online wordt een speciale selectie goed geprijsde wijnen aangeboden, per fles te bestellen en uiteraard thuisbezorgd. "We zoeken ook op andere manieren contact met de kijker."

'Traditionele mediabureaus missen de boot'

19sep 201310:34
  • Media
  • 16576 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • E-marketingMediabureauOnlineOnderzoek

nieuws De succesvolste internetbedrijven van Nederland werken met een specialistisch bureau of self-service platform voor hun display-reclame, zo blijkt uit onderzoek van Adatus. De digitale advertentiemarkt kent veel innovatieve nieuwkomers die de reguliere media-inkopers voorbij streven.

Protestcampagne Publieke Omroep: 'Niet 1-2-3 weg!'

19sep 201309:49
  • Media
  • 11602 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CampagnesTelevisie

nieuws De Publieke Omroep gaat op 9 oktober in Den Haag protesteren tegen de bezuinigingen die haar boven het hoofd hangt. Daarvoor heeft het Amsterdamse reclamebureau Babbels een protestcampagne ontwikkeld.

Evert van Dijk algemeen hoofdredacteur NDC

19sep 201309:23
  • Media
  • 9365 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PersonaliaPrint

nieuws Evert van Dijk (48) is per 18 september benoemd tot algemeen hoofdredacteur van de dagbladtitels binnen NDC Mediagroep. Hij heeft ook zitting in het directieteam.

RTL wil helft zendtijd Nederland 3 vullen

19sep 201308:18
  • Media
  • 10924 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DoelgroepTelevisie

nieuws Commerciële partijen als RTL zouden de helft van de zendtijd van Nederland 3 moeten vullen. Dat zei Matthias Scholten, directeur content van RTL Nederland, donderdag op een bijeenkomst van MWG. Commerciële omroepen kunnen volgens hem jongeren beter bereiken.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk