Remco Barbier (NN Group) over sponsoring North Sea Jazz: 'Na sport en kunst kiezen we nu voor muziek'

23nov 201700:49
  • Sponsoring
  • 457 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MuziekInterviewEntertainmentSponsorship

nieuws NN Group heeft zich voor drie jaar verbonden aan het North Sea Jazz Festival. Vanaf de komende editie is de verzekeraar titelsponsor van dit befaamde muziekfestijn in Rotterdam. MarketingTribune spreekt met Remco Barbier, hoofd Branding van NN Group: 'Na hardlopen en kunst storten we ons nu ook wereldwijd op muziek.'

Frank Woestenburg volgt Jaap Stalenburg op bij TVM

23nov 201700:22
  • Media
  • 908 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekPersonaliaMediaCommunicatiePromotie

nieuws Telegraaf-journalist Frank Woestenburg is per 1 januari de nieuwe manager Corporate Communicatie bij TVM Verzekeringen. Hij volgt Jaap Stalenburg op, die kiest voor een terugkeer naar de media.

Amsterdam wint rechtszaak JA/JA-sticker van folderaars

23nov 201700:06
  • Bureaus
  • 813 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • PolitiekPromotiePrintReclame

nieuws De JA/JA-sticker is bijna een feit in Amsterdam. De gemeente heeft de rechtszaak gewonnen die de folderbranche had aangespannen tegen het besluit van de gemeenteraad. Wie in de hoofdstad nog reclamefolders wil ontvangen moet per 1 januari een JA/JA-sticker op de brievenbus plakken. De belangenorganisaties MailDB en KVGO gaan vermoedelijk in hoger beroep. 'Grafische bedrijven en winkels lijden door dit besluit grote schade.'

TMG mikt op sterke merken en schrapt 150 banen

22nov 201709:47
  • Media
  • 5385 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • UitgeefstrategieJournalistiekDagbladuitgeversNieuwsmediaUitgevers

nieuws Bij Telegraaf Media Groep verdwijnen de komende jaren 150 banen. Het concern, in juni overgenomen door de Belgische uitgever Mediahuis, gaat reorganiseren. De nieuwe eigenaar wil een focus op 'sterke merken', betere service en een opgestrakte organisatie. Het banenverlies is een gevolg van een nauwere samenwerking tussen Mediahuis en TMG. Ook speelt de verkoop mee van radiozender Sky Radio en puzzelboeken-uitgever Keesing.

'Huisgemaakt' geeft een kijkje in de keuken van La Place

22nov 201709:16
  • Food-en-retail
  • 5532 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingFood

nieuws De feestdagen zijn in aantocht dus pakken veel merken en foodproducenten uit met een leuk kookboek. Een kwestie van marketing. In het nieuwe kookboek ‘Huisgemaakt’ van La Place staat volgens de Jumbo-restaurantketen een gevarieerde selectie van de allerlekkerste La Place-gerechten op het menu. 'Dit kleurrijke kookboek biedt volop inspiratie met meer dan 150 seizoensrecepten voor thuis: eenvoudige en gemakkelijk te maken gerechten voor elk moment van de dag. Zodat iedereen de allerlekkerste gerechten van La Place nu óók thuis kan maken.'

De Persgroep en Vice gaan samen videocontent aanbieden

21nov 201712:01
  • Content
  • 10280 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • StrategieMakersVideoContent

nieuws De videocontent van Vice en Viceland is vanaf vandaag beschikbaar op AD.nl. Het betreft een selectie van series, documentaires en films van Viceland en online videocontent van de inmiddels tien digitale kanalen van Vice, waaronder Noisey en Broadly.

Waylon gasthoofdredacteur van Veronica Magazine

21nov 201711:13
  • Media
  • 8461 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MuziekTelevisieTijdschriften

nieuws Niemand minder dan Waylon is deze week de gasthoofdredacteur van Veronica Magazine. De zanger die in mei ons land vertegenwoordigt op het Eurovisie Songfestival neemt voor één week het stokje over van hoofdredacteur Debby Nobel. Aanleiding voor deze bijzondere samenwerking is de Radio Veronica Top 1000 Allertijden en Waylons concertreeks in Ahoy die volledig in het teken staat van deze hitlijst.

Jacqueline Smit start voor zichzelf: Rockport Ink

21nov 201711:01
  • Bureaus
  • 10839 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • MediastrategiePersonaliaStrategieInnovatie

nieuws Jacqueline Smit is voor zichzelf begonnen. Dit voorjaar stapte ze op bij Telegraaf Media Groep, waar ze commercieel directeur was. Eerder was ze CEO van 538 Groep en had ze een directiefunctie bij Microsoft. Haar eigen bedrijf heet Rockport Ink.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk