Ticketmaster nieuwe partner Topsport Amsterdam

26sep 201700:00
  • Sponsoring
  • 1156 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • VerkoopEvenementSponsorshipSport

nieuws Het bedrijf Ticketmaster is partner geworden van Topsport Amsterdam. Ticketmaster is al meer dan dertig jaar een toonaangevende ticketing-partner met lokale teams over de hele wereld. Per jaar verkopen zij alleen al in Nederland meer dan vier miljoen tickets voor zowel grote event-organisatoren als kleinere poppodia, maar ook sporttoernooien en exposities.

Escape Room The Game Virtual Reality genomineerd voor Speelgoed van het Jaar 2017

25sep 201717:02
  • Online
  • 2168 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Gamification

nieuws De Rotterdamse speluitgever Identity Games en het creatieve productiebureau Ambassadors zijn een samenwerking aangegaan voor de realisatie van het gloednieuwe bordspel Escape Room The Game Virtual Reality. Identity Games tilt het bordspel Escape Room The Game hiermee naar een hoger niveau. De veelbelovende VR-editie is bedacht en vormgegeven door Identity Games, de technische realisatie en het VR-gedeelte zijn ontwikkeld door Ambassadors. Escape Room The Game Virtual Reality is nu verkrijgbaar en genomineerd voor Speelgoed van het Jaar 2017 in de categorie 18+ spellen.

Zilveren Kruis start campagne voor online Zorgverkenner

25sep 201712:44
  • Bureaus
  • 4646 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • AppsCommercialsCampagnes

nieuws Zilveren Kruis heeft een nieuwe dienst: de Zorgverkenner. Deze dienst en de bijbehorende campagne zijn ontwikkeld in samenwerking met de vaste bureaus Fitzroy, Greenberry, Mindshare, Yune, Qban en Het PR Bureau.

Jack Link's en Cloudfactory sturen millennials het bos in

25sep 201711:56
  • Bureaus
  • 5449 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • DoelgroepenStorytellingCampagnesMerkenVideo

nieuws Creative studio Cloudfactory heeft een brutale campagne ontwikkeld voor het Europese account van Jack Link’s Beef Jerky. De Europese herpositionering van de voedzame vlees-snack begint in Duitsland met de online campagne ‘Man School for Men’ en is gericht op de millennial, die meer mannelijke skills in zich heeft dan hij wellicht denkt.

[FIM] Food-strapatsen van Millennials & Gen-Z: bouillon steeds hotter

22sep 201715:48
  • Food-en-retail
  • 18488 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • MarketingTrends

nieuws In New York drinken ze op straat bouillon in plaats van koffie, ontdekte Food Inspiration Magazine (FIM). Millennials & Gen-Z bepalen in NYC de foodtrends. Mede dankzij bouillonbar Brodo in New York kiezen de mensen massaal voor deze gezonde drank. 'Bouillon is de nieuwe coffee to go! Verder onderzochten we wat de nieuwe generaties nou echt belangrijk vinden in hun werk, en hoe je daar als leider en bedrijf van de toekomst op in kan spelen.' Food Inspiration Magazine geeft traditiegetrouw aan volgers van platform Food&Retail van MarketingTribune een gratis link naar dit spetterende online magazine. Enjoy!

Tiende Twinkle100: bol.com neemt afstand

21sep 201713:30
  • Online
  • 10456 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Online betalen

nieuws Bol.com is aanvoerder van de Twinkle100, de jaarlijkse publicatie met de grootste online verkopers in Nederland. Met een omzet van 950 miljoen euro heeft de webwinkel een ruime voorsprong op Coolblue, de nieuwe nummer 2 onder de retailers. KLM is de grootste online reisverkoper van Nederland.

ABN Amro wordt official eSports-partner van Ajax

21sep 201712:55
  • Sponsoring
  • 15519 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • ActivatieOnline gamingVoetbalSponsorship

nieuws ABN Amro breidt het partnership met Ajax verder uit en wordt 'official eSports-partner' van de voetbalclub. De bank gaat zich ook in de snel groeiende virtuele voetbalwereld focussen op talentontwikkeling en het waarmaken van ambities.

Jeroen van Hove en Steve Brown innoveren 180 Kingsday

21sep 201712:52
  • Bureaus
  • 12453 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ReclamePersonaliaInnovatieStrategie

nieuws 180 Kingsday gaat extra inzetten op data en innovatie. Om dit te bewerkstelligen heeft het reclamebureau twee experts op deze terreinen aangetrokken: Steve Brown stapt in als Content & Innovation Director, samen met de van TBWA\Helsinki afkomstige Data & Insights Strategist Jeroen van Hove.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing