[video report Cityguys 5] Dim Sum in Rotterdam

17nov 201709:35
  • Food-en-retail
  • 9061 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • FoodOnderzoek

nieuws De 'Cityguys' willen belangstellende foodies, marketeers en trendwatchers op de hoogte houden van 'food, drinks & travel' in en vanuit Amsterdam. Hun nieuwe serie over eten en drinken delen ze graag met MarketingTribune. Deze editie verlaten we echter de hoofdstad en gaan op zoek naar de ultieme dim sum in Rotterdam. We testen Grand Garden, Nixy & Lexy Chinese Breakfast en Orient Parel. Kijk mee.

Hoe deep learning marketeers helpt hun klanten beter te begrijpen

17nov 201709:20
  • Online
  • 6945 x gelezen
  • Link
  • Cyril Westerhof
  • AlgoritmeMarketingautomation

weblog Deep learning is een veelbelovend onderdeel van kunstmatige intelligentie, dat het functioneren van het menselijk brein nabootst op het gebied van dataverwerking en het creëren van besluitvormingspatronen. Dat klinkt als een science-fiction-scenario, maar deep learning is inmiddels toepasbaar in verschillende industrieën: waaronder marketing. Deep learning-algoritmes zijn namelijk zo slim, dat ze het besluitvormingspatroon van je klant kunnen begrijpen. Daarmee stellen ze marketeers in staat nauwkeurige voorspellingen te doen over klantbehoefte en -waarde. Hoe je je ROI ermee kunt vergroten? Dat staat hieronder beschreven.

Rabobank en Diakonessenhuis sluiten zich aan bij Schaal+

16nov 201715:38
  • Online
  • 6163 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • Geen tag

nieuws Met de start van de derde lichting digital marketingtalenten verbinden vier nieuwe organisaties zich aan Schaal+. Naast Rabobank en het Diakonessenhuis in Utrecht werkt Schaal+ voor de inzet van digital marketingtalenten inmiddels ook nauw samen met online bureaus als Second Degree en Brandwebbing. Deze bureaus zijn tegelijk kennispartner van het Digital Marketing Talent Programma.

Kapooow ontwikkelt #PartOfMe-campagne Stedelijk Museum

16nov 201713:49
  • Bureaus
  • 9974 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • StorytellingSocial mediaKunst & CultuurCampagnes

nieuws Reclamebureau Kapooow heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor het Stedelijk Museum. Deze ‘Stedelijk is #PartOfMe’-campagne richt zich op toeristen en draait om echte ‘niet-Nederlandse Amsterdammers’ die al een tijdje in Amsterdam wonen. Zij vertellen in hun eigen taal over leven in Amsterdam en hun favoriete werk in het Stedelijk Museum.

Gamification grijpt aandacht van jachtige mens

16nov 201713:02
  • Online
  • 5147 x gelezen
  • Link
  • Wout Maas
  • GamificationInterview

nieuws E-learning neemt een vlucht. Meer in het bijzonder de online leerprogramma’s die het lesaanbod combineren met gamification. Joost Bazelmans is met zijn bureau RMMBR gespecialiseerd in dit domein. Hij ontwerpt, bouwt en levert online leeroplossingen en boekt hiermee goede resultaten, onder meer kort geleden tijdens de Week van de Veiligheid. ‘Als je iemand wilt triggeren, extra stimuleren en wilt helpen in een bepaalde richting, dan is gamification een uitstekend middel om te gebruiken.’

Solidaridad en Natwerk vrezen voor wereld zonder koffie

16nov 201711:38
  • Bureaus
  • 8860 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MaatschappijFoodMVOCampagnes

nieuws Solidaridad heeft in samenwerking met Natwerk de spraakmakende campagne ‘Een wereld zonder koffie’ gelanceerd. Door klimaatverandering is de koffieproductie in gevaar, terwijl wereldwijd de consumptie jaarlijks groeit. Om ons bakje troost voor de toekomst veilig te stellen, roept de campagne consumenten, overheden, bedrijven, investeerders en de wetenschap met klem op om in actie komen.

Albert Heijn bezorgt binnen kwartier met 'flits service' op Zuidas

16nov 201711:36
  • Food-en-retail
  • 7353 x gelezen
  • Link
  • Redactie Food & Retail
  • VerkoopFood

nieuws Albert Heijn gaat flitsbezorgen in Amsterdam. Bedrijven en bewoners aan de Zuidas kunnen hun boodschappen binnen een kwartier aan de deur bezorgd krijgen. Hiermee is vaker geëxperimenteerd, meldt stadskrant Het Parool. Wel is de korte levertijd een Nederlands unicum.

Etcetera maakt GGZ-campagne tegen regelgekte in geestelijke gezondheidszorg

16nov 201710:47
  • Bureaus
  • 7204 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CommercialsMaatschappijCampagnes

nieuws Beste reizigers, ik ben depressief.' Reclamebureau Etcetera heeft een campagne ontwikkeld om de administratieve werkdruk in de geestelijke gezondheidszorg aan te kaarten. Onder het motto 'Minder regelgekte, meer zorg' wordt opgeroepen om een petitie te tekenen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing